maanantai 2. maaliskuuta 2015

aina mun pitää

aina mun pitää olla iloinen
aina mun pitää muita tsempata
aina mun pitää jaksaa jaksaa
aina mun pitää sotkut siivota
aina mun pitää olla lähtövalmiina
aina mun pitää passata muita

niin kuin yleensä tähän aikaan vuodesta, keski-iän kriisi löi taas avokämmenellä poskelle. sairastuminen siirsi E24-osallistumista vuodella, mutta sitä en kaktus kurkussa kerennyt murehtimaan. parin viikon puolikuntoisuus ja siitä johtuva reenitauko toi tosin iloisen yllätyksen paloheinässä: ensimmäinen alle 4.10 tulos sitten vuoden 2011. tuohonkaan en sen erityisemmin valmistautunut, kunhan lauantaina huomasin, että su-aamupäivällä on maratonin verran vapaata aikaa ;)

1 kommentti:

  1. Reenitauko aiheutti varmaan ylikompensaation. Onneksi kaktus kurkussa ei ollut virus influenssaa. Oneksi olkoon! Komea aika!

    VastaaPoista